top of page

Kan ik mijn bestelling annuleren?

 

Het is mogelijk om jouw bestelling te annuleren, mits deze nog niet door ons is verwerkt en verstuurd. 

 

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

 

Zolang je bestelling nog niet door ons is verzonden, is het mogelijk om je bestelling aan te passen. Neem hiervoor contact met ons op via de telefoon of een emailbericht.

 

Kan ik een bestelling retour sturen?

 

Je kunt een bestelling tot 14 dagen na ontvangst bij ons annuleren. Dit kun je aan ons doorgeven via telefoon of een emailbericht. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen.

​

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

 

Indien jouw bestelling op werkdagen voor 14:00u door ons is ontvangen kan deze nog op de eerstvolgende dag worden afgeleverd. Tijdens het bestelproces kun je zelf de bezorgdatum selecteren, dus ruim van te voren bestellen behoord ook tot de mogelijkheden!

 

In welke landen bezorgen jullie?

 

Naast Nederland is het mogelijk om jouw bestelling in België te laten bezorgen.

Kan ik het bezorgadres nog aanpassen?

 

Zolang je bestelling nog niet door ons is verzonden, is het mogelijk om het bezorgadres aan te passen. Neem hiervoor contact met ons op via info@grootincadeaus.nl.

 

Wat doen jullie als de ontvanger niet thuis is?

 

Wanneer de ontvanger van jouw bestelling niet aanwezig is zijn er een aantal scenario's mogelijk. Indien het afleveradres een bedrijf betreft, en ook geopend is,zal de bezorger het pakket bij een collega of bijvoorbeeld de receptie afleveren. Bij bezorging op een woonadres zal de pakketbezorger proberen om de bestelling bij één van de naastgelegen buren af te leveren. Wanneer dit niet mogelijk zal de bezorger het pakket weer mee terug nemen naar het depot. En zal het pakket weer bezorgd worden bij de afzender. Als het pakket opnieuw verstuurd moet worden zijn de verzendkosten voor de klant.

 

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

 

Het is mogelijk om jouw bestelling bij ons op te halen. Alle bestelling worden verwerkt en verpakt vanuit ons magazijn in Nieuwkoop waarbij ook de mogelijkheid is om een bestelling af te halen. Mocht je de bestelling willen ophalen dan vernemen we dit graag op voorhand, zodat we de bestelling kunnen voorbereiden, verpakken en klaarzetten. Je kunt ons hiervan op de hoogte brengen via info@grootincadeaus.nl.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling is afgeleverd?

 

Nadat jouw bestelling door onze transporteur, PostNL, is ontvangen in het sorteercentrum zul je per email de track & trace gegevens ontvangen. Met deze gegevens kun je op de website van PostNL de actuele status van jouw zending bekijken. Zodra het pakket is afgeleverd zul je dit ook terugzien in het statusscherm.

bottom of page